czwartek, 2 czerwca 2016

Jak Zosia z "Pana Tadeusza"






Kolejny rodziny weekend za nami. I tu powinnam zacząć się rozpisywać nad urokiem miejsca, w którym byliśmy czyli Sulejów (ja rozpisywać.. gadać, opowiadać to i owszem ale  rozpisywać chyba lekko ubarwiłam),  nie tym razem. Tym razem chciałbym się skupić na ubraniach, a dokładnie na sukience Blanki, którą jak tylko zobaczyłam w necie (a właściwie jej fragment) zakochałam się i wiedziałam, że musi być nasza. Taka Zosia z "Pana Tadeusza" . Osoby, które mnie znają wiedzą, że ze mnie to taka retro mama:) Uwielbiam dzieciaki w takim "dawnym stylu", kołnierzyki,marynareczki, sukienki, sukieneczki, falbaneczki, koroneczki. I tu takie objawienie romantyczna sukienka, z naturalnej tkaniny, naturalnej koronki i jeszcze ta wstążeczka na plecach jak wisienka na torcie. Ta sukienka to jedna z wielu propozycji marki Ma Lini.
Ma Lini to młoda polska marka skupiająca się ma dobrym designie i wysokiej jakości. Jej projekty zachwycają delikatnością i piękną kolorystyką, to kwintesencja dziewczęcości. tą sukienkę i inne produkty znajdziecie tu































2 komentarze:

  1. mogłabym zapytać o markę butów Blanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hey, no jasne, buty to chupeta paris z zeszłego roku :) pozdrawiam

      Usuń